Jaką dietę stosować przy problemach z potencją?

Nie da się ukryć, że uwielbiamy jeść. Najbardziej smakują nam rzeczy niezdrowe. Lubimy pozwalać sobie na drobne przyjemności, dlatego często sięgamy właśnie po takie produkty. Nie zdajemy sobie jednak sprawy, że wpływa to na wiele problemów zdrowotnych, m.in. zaburzeń erekcyjnych.

dieta na potencję

Jakie produkty omijać w pierwszej kolejności?

Mężczyźni znacznie częściej niż kobiety sięgają po jedzenie smażone, solone i wysokotłuszczowe. To wszystko znajdziemy w popularnych fast-foodach. Zjedzony hamburger dostarczy nam chwilę przyjemności, lecz regularne zaglądanie do restauracji oferujących tego typu żywność, może doprowadzić nas do poważnych chorób, jak np. miażdżyca, której skutki drastycznie wpłyną na naszą potencję. Piwo uchodzące za najbardziej męski napój, w rzeczywistości ma zupełnie odwrotne działanie. Chmiel stosowany w jego produkcji zawiera w sobie substancje, które stopniowo obniżają poziom testosteronu, co przekłada się na pogorszenie stosunków seksualnych. Nie należy popadać w skrajność. Drastyczne porzucanie takich produktów i gwałtowna zmiana diety również nie są korzystne dla naszego organizmu. We wszystkim trzeba zachować umiar.

Co w takim razie należy spożywać?

Nasza dieta powinna być urozmaicona oraz bogata w witaminy i składniki mineralne. W produkcji testosteronu oraz zwiększania popędu seksualnego znaczącą rolę odgrywa cynk. Znajdziemy go w takich produktach, jak m.in. orzechy, rośliny strączkowe, razowy chleb pszenny czy warzywa i owoce. dieta Wiele rodzajów witamin wpływa na poziom naszej erekcji i jakość nasienia. Przykładowo witamina C, występująca przede wszystkim w cytrusach i warzywach (papryka, kapusta, brukselka), zapewnia właściwe ciśnienie i krążenie krwi, a wiadome jest to, iż dostateczne ukrwienie członka stanowi w tym zakresie bardzo ważny czynnik.

Czy ilość przyswajanego jedzenia wpływa na potencję?

Na to pytanie należy udzielić twierdzącej odpowiedzi. Dietetycy zgodnie przyznają, iż właściwa dieta powinna zawierać 5 posiłków spożywanych w regularnych odstępach czasowych. Powinny być to ilości pozwalające zaspokoić głód, ale nie „zapychające” naszego żołądka. Żywność przyswajana rzadziej, lecz w znacznie większych porcjach, niewątpliwie podwyższy nasz poziom kalorii. To samo dotyczy podjadania oraz spożywania produktów w godzinach późnowieczornych i nocnych. Należy natychmiast odrzucić powtarzania tych szkodliwych nawyków.   Więcej na stronie http://www.aptekakamagra.pl/kamagra.html